Regulamin zakupów w sklepie www.supermed.pl
- Właścicielem sklepu jest firma GortoMed Tomasz Gortowski, z siedzibą: ul Częstochowska 11 45-425 Opole, Regon 160057556, NIP747-159-07-08.
- Adres prowadzenia działalności sklepu: "GortoMed Sklep Medyczny", ul. Częstochowska 11, 45-425 Opole, jest jednocześnie adresem korespondencyjnym sprzedawcy.
- Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierające podatek VAT)
- Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową (sklep internetowy), jak również pocztą elektroniczną; sklep@supermed.pl, telefonicznie 692 120 065
- Klient składając zamówienie, składa ofertę kupna zamawianych przedmiotów (towarów), zgodnie z informacją na ich temat znajdującą się w tym momencie zamówienia na witrynie sklepu.
- Jeśli klient składając zamówienie i logując się zgodzi się na otrzymywanie informacji o promocjach, jego dane (adres e-mail) będą wykorzystywane również w celu wysyłania tych informacji.
- Struktura witryny sklepu została tak zaprojektowana, aby można ją było odwiedzać bez konieczności identyfikacji lub ujawniania danych osobowych. Podczas odwiedzania witryn nie są też gromadzone żadne dane służące do identyfikacji samego odwiedzającego lub jego komputera.
- Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta.
- Również inne elementy oferty , jak zawartość zestawu, koszt dostawy oraz wszelkie pozostałe warunki są wiążące dla stron zgodnie z treścią w momencie złożenia zamówienia przez klienta
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie dokładnych danych(imię, nazwisko oraz adres dostawy) wraz z numerem telefonu , umożliwiających naszym pracownikom weryfikację rzetelności złożonego zamówienia.
- Moment podania dokładnych danych wraz z numerem telefonu przez klienta jest też okazją do ewentualnego skorygowania błędnie podanych danych lub błędnie dokonanego zamówienia . Późniejsze dokonanie zmian może być utrudnione, gdyż po złożeniu zamówienia zostaje ono skierowane do realizacji i towar może znajdować się już w drodze do zamawiającego.
- Po przyjęciu zamówienia sprzedawca ma prawo potwierdzić je telefonicznie. Sklep może odmówić realizacji zamówienia , którego rzetelności nie udało się potwierdzić.
- Czas realizacji zamówienia składa się z okresu do wysłania towaru i wynosi od 1 do 7 dni roboczych. Jest równy całkowitemu terminowi realizacji zamówienia, jeśli zamówione produkty są dostępne od ręki w naszym magazynie lub u producentów.
- Dostawa pocztą (przesyłka priorytetowa) oznacza od 1 do 2 dni roboczych od wysłania towaru, a przesyłka wysłana firmą kurierską trafia do adresata na drugi dzień roboczy po nadaniu.
- W przypadku chwilowego braku zamówionego towaru w magazynie czas ten może się wydłużyć . O takim przypadku klient każdorazowo jest informowany, pocztą elektroniczną lub telefonicznie, niezwłocznie po złożeniu zamówienia. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.
- Poprzez wydłużenie się czasu realizacji zamówienia klient ma prawo zrezygnować z zamówionego towaru w momencie, gdy jest informowany o zmianach.
- Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej INPOST, INPOST PACZKOMATY bądź Pocztą Polską . Kupujący jest obciążany kosztami dostawy.
- Towar jest pakowany tak, by był dobrze zabezpieczony przed uszkodzeniem. Paczka po doręczeniu powinna być dokładnie sprawdzona. Jeżeli zauważysz jakieś uszkodzenia opakowania lub będzie budziła twój niepokój, zawiadom o tym dostawcę natychmiast. Może być potrzebny spisany dokument uszkodzenia przesyłki.
- Dowód zakupu (paragon lub oryginał faktury VAT) jest dołączany do przesyłki.
- Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:
- Przelewem (przedpłata) na rachunek bankowy. Numer rachunku dostępny jest w linku KONTAKT oraz podawany jest w koszyku, gdy wybierzecie Państwo opcję płatności PRZELEW. Na życzenie podajemy numer rachunku bankowego również przez pocztę e-mail. Na życzenie wysyłamy fakturę Pro-forma. Towar wysyłamy po wpłynięciu kwoty na rachunek (przedpłata)
- BLIK lub Przelewy 24
- Przy odbiorze, czyli za tzw. pobraniem. W tym przypadku klient otrzymuje dowód zakupu towaru i kosztów transportu.
Wszelkich odpowiedzi na pytania odnośnie regulaminu sklepu internetowego, ofert produktów, warunków zamówień i realizacji udzielamy telefonicznie lub poprzez e-mail kontakt@supermed.com.pl Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zawierającego klienta umowy kupna – sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia.